onsdag 5 mars 2014

Working up a storm inside my head

Alltså vissa dagar är baraliksom så bra. Inget speciellt men kärvänliga barn, snälla, omtänksamma, roliga och hjälpsamma! Man blir så glad även om man ska skjutsa på kör, gå i nån affär med mini, laga mat, duscha mini och äta på typ 1,5 h. Bara roligt när man slipper minsta lilla trots å tjafs.
Vilmer fick köpa kalsonger på stan eftersom han sen i måndags slutat med blöja (dock får han ha när han ska bajsa). Men han har bestämt själv, både på dagen och natten med kalsonger! Jag som trodde vi skulle få vänta tills han fyller 40. "Jag är en stor kille nu" säger han, absolut!!!!

I måndags var det äntligen dags för tatuering, som jag längtat. Var Max på Custom Illusion som gjorde skapelsen. Hade varit och förklarat hur jag ville ha men inte sett bilden innan. Inte som förut då jag ritat grunden själv. Var lite nervös att det inte alls skulle vara som jag tänkt, men han hade förstått precis & jag är supernöjd! Bara älskar den där känslan...tre timmar som bara försvinner, skulle kunna hålla på länge. Dock upplevde jag för första gången riktig smärta av nålen. Så där så man bara hade kunnat skrikit och gått därifrån, men det var bara lite på det stället som tur var!!

Igår var jag på promenad med Emmy, bäst att passa på, Ebba har nu mer fyra aktiviteter i veckan, pappan har fyra träningar och nu ska han åka bort sön-tors. Egentid? Jag? Ja den fick jag betala 3000 kr för i måndags!

Inga kommentarer: