onsdag 19 mars 2014

The winner takes it all

I söndags var det dags för Knattecup i Parkhallen, Storvik! Ebbas första riktiga matcher någonsin. Spännande, intensivt & jätteroligt!! Tre storvinster av tre möjliga & lyckliga tjejer var ju inget att klaga på! Fantastiskt fina ledare har de också!

Hon har provat på fotboll nu också, var inte så fascinerad av att börja efter besvikelsen på fotbollsskolan hon gått på. Men jag tror osäkerheten vänt, igår hade hon till och med provat stå i mål. Det tycker ju bollrädda jag är väldigt imponerande. Hon får göra som hon vill med sånt här så klart, och hon är lite skeptisk men hon vill ju gärna ha koll. Och nu är det i princip samma tjejer med i båda sporterna så jag tror hon börjar känna sig bekväm.

Annars är det som vanligt hur mycket som helst på jobbet, jag hatar snön och är avis på alla som ska åka utomlands till sol och bad! Men men snart kommer våren och vi kan börja med våra små utomhusprojekt..det är motiverande iaf! A och jag hade lunchdejt idag, det är såå värdefullt när han har eftermiddagsveckor. Har nu mer redan somnat när han kommer hem så vi ses i princip inte. Att man kan vara så trööööött.

På lördag har mamma bjudit mig på Jesus Chist Superstar, det ska bli riktigt roligt!!!

Inga kommentarer: