onsdag 26 juni 2013

Someone please call 911

I söndags hade vi påhälsning av 3/4 Rönnanders. Det är en rörig bild men det var fyra tokskrattande barn som var svåra att fånga på bild samtidigt. Mkt trevligt var det med besök iaf!

I måndags ringde jag veterinären gällande kattstackarn. Hade tur och fick en tid när en operation blev inställd. Åkte dit allihopa, de kunde inte riktigt se på tassen så de sövde ner honom. Hämtade en groggy katt med tratt efter nån timme. Det bra var att det bara var ett sår mellan trampdynorna. Värre var att han måste ha tratten på OCH stanna inne 7 dagar. Gaaaaah!!! Första dagarna har gått bra, men nu blir det nog värre när han kvicknar till, stod å skrek å hade sig i morse och skulle tränga sig förbi mig ut...med tratt! Gick liksom inte....

Idag tänkte jag jobba halvdag och åka till Furuvik med familjen men jag lägger den idén på hyllan, regn & blåst, så såg det inte ut igår när jag var inne och jobbade & inomhus och handlade hela dagen.
Ikväll spelar Wyclef på Prinsan, hur troligt låter det egentligen. Mannen ska dit, själv ska jag mysa runt hemma!


Inga kommentarer: