tisdag 25 juni 2013

Om ditt hjärta slår, kommer jag vara med dig vännen vart du än går


Mister pratkvarn! Oj vad han kan mala på. Men det är charmigt och jag tycker han är jätteduktig, ibland känns han så stor och så kommer man på att han bara är 2 år & 8 månader. Prata kan ha göra med vem som helst, finns ingen blyghet för det inte. Igår frågade han: "mamma, vart kommer ljudet ifrån till mig?". Många såna där funderingar. 
Han är 10 gånger vildare än Ebba varit men också väldigt gosig. På mornarna när jag ska upp & till jobbet är det alltid kramas & säga att han älskar mig. Det är en fin start på dagen!!

Vi har slutat med middagssovning nu, verkar funka bra & så försöker vi skippa det här med välling också. Han frågar på kvällarna men sen glömmer han det lika fort. Ja....sen är det väl bara nattnapp & blöja innan han är en stor pojk. Min bäbis dock!

Känner att Ebba fick rätt många såna här uppdateringar i förhållande till vad min minifis har fått!!

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, så mysigt!
Tack för att vi fick komma och våldgästa :)