söndag 24 februari 2013

It's such a perfect day

Äntligen en solig dag!!!
Glad blir man!
Var till kullarna och bobade, följde med bästa kusinfamiljen hem och grillade korv i solen!!

Hem och såg 2x sprintstafettsilver!!

Sen skulle Anna & jag åka och fika på Waynes när hon slutat jobbet. Men tydligen är vi orutinerade på sånt där, hittade inget ställe i hela stan. Waynes var stängt. Tokigt att det står på deras sida att de har öppet till 22. Hon dumpade mig hemma, tog egen bil och mötte upp henne på köpis i stället. Så fick vi fira våra födelsedagar på nyöppnade fiket där i stället! Gick ju fint det för det var riktigt mysigt!! Kunde inte låta bli en HM-sväng så klart. Hade ju rabattkuponger & 250 kr-check.

Hittade äntligen en ny baddräkt till Ebba, t-shirt & vattenflaska till Vilmer och två koftor till mig. Behöver uppfräschning i garderoben, nu är jag på g iaf, slipper de se mig i samma gamla trasor på jobbet. Har ju fått en tröja av mamma & pappa å!!

Vilmer & jag var igår till nyöppnade Blanca Design och köpte present till Anna. Ska åka dit och köpa nåt till mig nån gång också, roligt med nytt i den här stan!! Jag fick presentkort på Panduro av Anna. Blev genast taggad så jag pysslade klart det jag hade på g här hemma!! Blir kul att fylla på sen!! Tack fina vännen!!!



1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Ja härligt med sol idag-vilken energi å glädje man får :) Stort Tack själv för idag fina du!!! Vi styrde ju upp dagen rätt bra ändå...hihi!!! Älskar min fina kupa på fat å den vackra rosen därunder, precis i min smak! Du kan du :) Ha nu en bra vecka, ser fram emot lite lek å gos med barnen nästa gång vi ses igen!! Puss å Kram!