tisdag 19 februari 2013

23 (32) and a life to go

Tack för all uppvaktning på min 23-årsdag!!! Jag är alltid lika barnsligt förtjust i att få paket och överraskningar. Det kommer nog aldrig att släppa. Dock kan jag ärligt säga att jag faktiskt halvt glömde bort födelsedagen i år. Det var ingen direkt nedräkning om vi säger så. Ålderstecken kanske.

Hade ett kort litet firande med mina bästa älsklingar innan simskolan på trosdagen. Fick en Selphy, ett underställ (som jag tjatat ett år om, hihi!) & boken om Buddhismen!! Å så hade jag fått ett överraskningspaket i brevlådan av snälla Helena. Inslaget i extra fint Johnny Depp-papper.

I helgen har jag också firat födelsedag, hemma hos svärfar som fyllde och sen var mamma & pappa & Birk hos oss och tittade på Mello, mysigt med extra sällskap!!! Fått pengar, blommor, väska, scarf, tröja, fina bakgrejer...massa fint!!! Och nycklar, fina gamla nycklar vi redan har spånat ihop en skattkistehistoria om!

Nu är det tisdag. Går seeeegt att kliva upp på mornarna.

Inga kommentarer: