onsdag 13 februari 2013

I'd die at the thought of the loss of your heart

Först. Två pigga glada (iaf idag) barn har lämnats på dagis två dagar i rad.
Känns så bra. Hoppas det håller.

Igår hade jag lite utbildning och en massa möten och en massa ovanligheter när det gäller jobbet. Skönt med en annorlunda dag, men psyket ville annat. Kände mig bara ledsen och allt var skit. Trots detta genomlevdes dagen, matlagning, chokladbollsbakning, crossträning & dusch innan 20. Sen fick jag dö i sängen!

Känner mig lite hatisk idag också men kan nog dämpa mig lite. Tänka på nåt bra....lyssna på nåt bra, det är bra!!!! Just nu är det A-ha. Det finns två skivor. Hunting high and low & Alphavilles Forever young som har hängt med sedan högstadiet. Dessa får mig att känna mig oövervinnerlig. Alltid. Varenda låt.
Jag hade ett band med dessa två skivor som jag lyssnade på, 24/7. Jag hade nog aldrig överlevt tonåren annars. Jag hade nog inte kommit ut på andra sidan i godkänt skick iaf. Hoppas mina barn hittar något som guidar dem genom känslohelvetets eldar.


Inga kommentarer: