fredag 4 juli 2014

I got high hopes

En timme till då..kanske..sen är det semester! 5 veckor utan att plocka-fram-kläder-ställa-väckarklocka-och-bre-macka-kvällen-innan! 5 veckor med att ta dagen som den kommer. Jo, men man är faktiskt värd det.

Nu har jag haft innan-semester-ångest, rädd att den ska gå alldeles för fort, för sen kommer ju den där eländiga hösten. Men men, man kan inte hålla på att tänka så. Haft lite panik för att vi inte haft något planerat, har vi fortfarande inte, förutom Stockholm mån-ons då. Det känns redan nu som en toppen-resa, ungarna bara längtar efter att åka tåg. Inte det vanligaste i vår familj.

Kanske det blir någon mer resa, och framför allt små äventyr hit och dit, det tror jag barnen tycker mycket om! En skog kan vara minst lika roligt som ett stort nöjesfält. Och förresten har vi inte råd med en massa heller. Dock gör jag mina små försök att vi ska åka till Ullared..och det är ju inte såååå billigt. Eller, det var ju inte det senast iaf....

Fick med mig fam till Valbo igår, det fick duga iaf! Nä, avsluta det sista, diska kaffekoppen och stänga ner då kanske.....

Inga kommentarer: