fredag 5 juli 2013

Leaving on a jet plane

Nu har jag semester! På riktigt! 32 år och har för första gången massor av semesterdagar. 4 v + 1 v föräldraledigt!! Viktigast av allt, jag har ett jobb att komma tillbaka till, dessutom ett jobb jag gillar!!

Lyckades få tid att klippa huvudtrasslet dessutom! Hannele fick till det precis som jag tänkt och hon tunnade ur så mkt det gick. Bara färgen som ser rolig ut..låter solen bleka lite får vi se sen...

När jag kom hem var finaste kusinfamiljen här, med tårta dessutom! Lycka att få umgås! Andreas är med jobbet i Gävle. Jag packar inför Västkust-semester! 

1 kommentar:

Helena sa...

Åh, vad fint det var! Men vad var det för fel på färgen? Hade du tänkt ljusare?
Jag hade funderingar på en liknande frisyr förr, men skulle ju behöva ett rakare hår då :-P