onsdag 4 november 2015

Höstlov

Det har varit höstlov, barnen har varit lediga, jag har jobbat fm & A em. Jag har lite svårt för de veckorna, vi byter bara av varandra, har inga problem med att vara ensam men jag tycker att vi liksom inte prata! 
Min fining var på Västanbygården på miniordisco, alla miniorer i Sandviken, väldigt välordnat & det hade varit jätteroligt!
Sen fick de lov att följa med mig till Valbo på onsdagen, vi hade varit där fredagen innan också (är nästan aldrig där nu för tiden), Vilmer var lagom road. När vi kom hem hade han feber och ont i huvud och hals. Så nu tror han på allvar att han är allergisk mot klädaffärer, han kommer stanna ute i framtiden, haha! Gäller speciellt HM.
Nu blev ju han sjuk så det blev ingen halloweenkväll på stan eller som vi lovat på fredagen, badhuset. Läxade till det McD-frukost på lördagen för att göra något annat. På em kom familjen Johansson/Zackrisson, då blev det bus eller godis-promenad på Vallringen, massa godis, lek, tacos och sällskapsspel!!!! 
Klara sov kvar här, på söndagen hade vi slapp-förmiddag. På em var vi ute och fixade lite i trädgården och avslutade med fotboll. Kaninerna fick ut och röra sig lite, bäst att passa på, utburen får de inte vara i för där har de grävt ett stort hål.
Jobbade hemma igår & A tog tag i lite rustande, äntligen någonstans på väg! Vi har liksom inte så mkt tid till det....
Efter att ha suttit inne hela dagen tog jag mig en promenad med min fina Bullan! Tror nog jag aldrig träffat en bebis som är så glad, hon har alltid ett leende till övers! 




Inga kommentarer: