fredag 9 oktober 2015

Klädbytardag

Ikväll har Ebba & jag varit till Vallhovskyrkan och plockat upp inför morgondagens klädbytardag. Jag har aldrig sålt på en sån, får se hur det går. Tänkte att jag inte hade så mycket för jag har rensat ur en massa, men jodå, hur mycket som helst. Försökte sätta billiga priser, så jag hoppas på att bli av med grejerna!! Tyvärr fick man ju inte förhandsshoppa, bara titta...
Alltså fram för fler klädbytardagar, oftast ligger alla samtidigt, hur som är det riktigt bra grejer!!

Tusen tack till mamma & pappa som hjälpt till i veckan med skjutsande & barnvaktande!! Utan det skulle jag nog varit knäckt trots att jag jobbat halvdagar!

Så sjukt trött nu för tiden, helt orkeslös. Jag gör det jag måste, vardagen liksom, sen är det tvärslut på energi. En extragrej och jag blir helt galet uppstressad. Å så små kroppsliga bekymmer. Nä! Försöka ändra på det lite...ordentligt med sömn kan ju va nyckeln till lösningen!
Å så en del sol..som som tur är finns att tillgå på dagarna!!

Inga kommentarer: